• darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg

Inleiding

Het overkomt ons allemaal wel eens. Je besteld iets via internet en het voldoet niet aan de verwachtingen. Gelukkig zijn er heldere regels door het rijk vastgesteld waar u zich, maar vooral wij ons aan moet(en) houden. Lees hieronder wat u doet wanneer u niet tevreden bent over de aanschaf. Toch nog vragen: bel ons, we staan u graag te woord. 

Retourzending

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nog een keer 14 dagen om uw product naar ons terug te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten op uw rekening gestort. Alleen de verzendkosten naar de webwinkel zijn voor uw eigen rekening. Deze kosten zijn plus/minus 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Wanneer u gebruik maakt van uw herroepingrecht, stuurt u het product terug zoals u het heeft ontvangen, in de originele staat en wanneer mogelijk in de originele verpakking. Wilt u uw bestelling ongedaan maken? Neem dan contact met ons op via info@colorlibra.nl. Zodra we uw bestelling in goede staat terug hebben ontvangen storten wij het bedrag binnen 14 dagen terug.

 Uitzondering

Het herroepingrecht geld niet voor maatwerkproducten. Gravures  en de Jevelo sierraden met afbeeldingen die u zelf hebt uitgekozen en geprinte foto’s en daarom niet opnieuw gebruikt kunnen worden in de webshop vallen hier onder. Voor de vervaardiging van dit materiaal zal altijd eerst een proef aan u worden voorgelegd waarna productie plaats vindt alleen na uw goedkeuring.

Retour in verband met schade

Elk artikel wordt nauwkeurig gecontroleerd op beschadigingen voor wij het voor u inpakken. Dat doen we met alle zorgvuldigheid. Het kan natuurlijk gebeuren dat er tijdens het transport iets fout gaat. Ontvangt u van de koeriersdienst een beschadigde doos of pakket? Maakt u dan een foto van de beschadigde doos vóór u het open maakt. Als de bestelling ook beschadigd is, hebben wij uw foto nodig voor het verhalen van de schade op de koeriersdienst. 

Procedure: 

U meldt binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling via de mail, info@colorlibra.nl, dat de bestelling beschadigd is. Wilt u bij de melding de foto ('s) meesturen? Hiermee krijgen wij een goed beeld van de beschadiging en de afwikkeling daarvan. Vermeld ook uw telefoonnummer. 

Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op hoe het wordt afgehandeld. Dat doen wij per voorkeur telefonisch, daarna bevestigen we de afspraken via een mail. 

Wij zorgen er voor dat u zo snel mogelijk nieuwe artikelen ontvangt of wij vergoeden het bedrag dat u voor het bestelde artikel hebt betaald, afhankelijk van de situatie en de voorraad. Heeft u nog vragen? Belt u gerust naar 0642296445. We staan u graag te woord. Mailen mag natuurlijk ook via info@colorlibra.nl.

Het herroepingsformulier vindt u via een klik hier.